Nejšťavnatější služby v oboru

služby

Kdo je ten pravý?

  • Potřeby 1

    Najít a vybrat u každého zaměstnance silné stránky a využít je pro firmu – to je úkol, který umíme vyřešit.

služby

Jak motivovat tým?

  • Potřeby 2

    Dokážeme zapojit zaměstnance do chodu firmy, aby se cítili dobře a chtěli vám dát maximum.

služby

Kterým směrem přidat?

  • Potřeby 3

    Vyšetříme vaši firmu a stanovíme diagnózu, jaké jsou možnosti dalšího rozvoje a co naučit váš tým, aby lépe plnil cíle.

služby

Potřebujete školení?

  • Potřeby 4

    Pro každého zákazníka připravujeme trénink na míru a dlouhodobě sledujeme stanovené cíle.


Co naši klienti nejčastěji potřebují

  • Služby

  • Co je nového

    Zvládáte „protivy“?

    Už se Vám někdy stalo, že obdržíte od dodavatele mail, který Vám „pohne žlučí“? Od našeho klienta takové maily nepřijdou. Trénujeme zákaznický přístup a efektivní zvládání reklamací tak, aby byl zákazník tak spokojený, jak jen může být.
    Více

    Pracujeme s osvícenými generálními řediteli

    S CEO velké správní instituce nastavujeme individuální vzdělávací programy  pro management – v návaznosti na diagnostické programy a individuální konzultace. Myslíme si, že na míru šitý rozvoj založený na diagnostice a individuálním přístupu dává největší smysl. Jestli Vás to zajímá, přečtěte si článek.
    Více

    Stojíte před změnou? Pojďte do toho s námi…

    Ve stavební firmě dlouhodobě podporujeme projekt zaměřený na akceptaci a prosazení změn – tentokrát jsme školili ambasadory, kteří změny prosazují.  Efektivní komunikace, přesvědčování a práce s týmem jsou dovednosti, které hodně pomáhají, když ve firmě nastanou zajímavé časy.
    Více

    Ani v létě neleníme

    V průběhu června jsme testovali management jedné organizace. Pomáhali jsme jí zjistit, v jakých oblastech se potřebují její zaměstnanci dále školit a trénovat. Opět se nám potvrdilo, jak důležité je při jakékoli diagnostice být v osobním kontaktu se zaměstnanci a dát jim také osobně zpětnou vazbu. Po dokončení naší práce jsme s nimi proto hovořili o tom, jak to udělat, aby jejich práce plynula maximálně hladce.
    Více

    Školení zákaznického centra mělo úspěch

    Taky Vás poslední týdny baví reklama s Marthou Issovou coby operátorkou call centra? Praxe operátorů je ale trochu jiná. Potřebují čelit náročnějším výzvám. Práce s nahrávkami, analýza rozhovorů s náročnými klienty a zvládání emocí na obou stranách.... i to byla témata úspěšného školení klientského centra minulý týden.
    Více