Nejšťavnatější služby v oboru

služby

Kdo je ten pravý?

  • Potřeby 1

    Najít a vybrat u každého zaměstnance silné stránky a využít je pro firmu – to je úkol, který umíme vyřešit.

služby

Jak motivovat tým?

  • Potřeby 2

    Dokážeme zapojit zaměstnance do chodu firmy, aby se cítili dobře a chtěli vám dát maximum.

služby

Kterým směrem přidat?

  • Potřeby 3

    Vyšetříme vaši firmu a stanovíme diagnózu, jaké jsou možnosti dalšího rozvoje a co naučit váš tým, aby lépe plnil cíle.

služby

Potřebujete školení?

  • Potřeby 4

    Pro každého zákazníka připravujeme trénink na míru a dlouhodobě sledujeme stanovené cíle.


Co naši klienti nejčastěji potřebují

  • Služby

  • Co je nového

    Učíme

    Kolegyně Saša Fonville nově přednáší na katedře psychologie FFUK, kolega Honza Gruber dlouhodobě na katedře Andragogiky FFUK, kolegyně Hanka Kyrianová vede přednášky na FFUK v kurzu Psychologie pro každý den. Kromě toho působíme na MBA, VŠAPS, PF UK a ledaskde jinde. Myslíme si, že je pro obě strany dobré propojovat praktické zkušenosti, dovednosti a rozvoj zaměstnanců s akademickou sférou.
    Více

    Diagnostikujeme TOP management

    V uplynulém týdnu jsme posuzovali kandidáty na pozice v TOP managementu. V takovém případě volíme celodenní individuální program, který o manažerovi řekne opravdu hodně. Jsem rád, že i když kandidáti pracovali na testech od rána do odpoledne, vydrželi s dobrou náladou a brali to jako užitečnou rozvojovou aktivitu, která byla završena osobní zpětnou vazbou.
    Více

    Jedeme na Slovensko

    Tuhle aktualitu píšu z vlaku těsně před Kolínem – vyrazili jsme diagnostikovat tým obchodních manažerů pro zadavatele ze Zvolena. I tam se ukazuje, že cílené vzdělávání založené na zjištění aktuální úrovně potřeb prostě funguje.
    Více

    Hanka v roli lektora

    Hanka Kyrianová je člověk, který klienty podporuje především formou individuální konzultace, a jen jednou za čas se ukáže jako lektor. Tahle situace právě nastala - pod jejím vedením proběhl kurz zvládání náročných klientů pro jedno reklamační oddělení. Účastníci si kurz moc užili a efekt kurzu poznají velmi rychle jejich klienti - a nejen ti nároční.
    Více