Sociologický průzkum umožňuje zjistit postoje a názory vybrané skupiny lidí. Může být zaměřen směrem k vašim zaměstnancům nebo zacílen na vaše zákazníky, případně jinou skupinu lidí, od které chcete získat klíčové informace.
Navrhneme a zrealizujeme pro vás celý výzkumný projekt nebo jeho dílčí části (metodologická příprava, reprezentativní sběr dat, analýza, vyhodnocení).
Vnitrofiremní výzkum můžete využít například při plánování strategických změn, umožní vám odhadnout jak budou zaměstnanci změnu akceptovat.
Vaši zaměstnanci mohou poskytnout cennou zpětnou vazbu k dění uvnitř firmy a přispět k jejich řešení. Dobrá práce s výstupy průzkumu podporuje pracovní motivaci a týmového ducha.
Naše zkušenosti
Prováděli jsme hodnocení kvality výběrového procesu pro vybranou pozici (trainee).
Navrhovali jsme výzkum postojů veřejnosti k provozu bioplynových stanic pro neziskovou organizaci.
Při realizaci výzkumu umíme využít jak kvalitativních tak kvantitativních metod.
Opíráme se o odbornost v oblasti metodologie, výzkumu a statistiky.