PříběhemPavel firmu stvořil. Začal v garáži a dnes je to firma o dvou stech zaměstnancích! Zakládá si na tom, že svým lidem rozumí a chová se sociálně. Občas k němu ale dolehnou stížnosti. Stěžují si na dotované stravování, na to, že nemohou mít noční směny, na to, že jsou nadřízení příliš tvrdí. Vždy se snaží dotyčnému vyhovět. Nedávno mu ale jeho asistent naznačil, že jeho zásahy jsou nekoncepční a ne vždy spravedlivé. Prý se pomůže jen tomu, kdo si nestydí si říct. Pavla se to trochu dotklo. Nakonec se ale rozhodl, že chce vědět, jak to lidé vnímají doopravdy. Ideální pro něj byl právě průzkum spokojenosti. Zjistil, že některé problémy přeceňoval a jiné naopak nedocenil. Na základě průzkumu zatlačil na firmu, která zajišťuje stravování, protože tam byli nespokojení opravdu skoro všichni. Pochopil, proč vlastně lidé ty noční směny chtějí. Sice si myslel, že jejich zrušením jim pomohl, ale někteří byli zvyklí a přišli si tak na lepší peníze. No a stížnosti na nadřízené? Až na jednu výjimku byly neoprávněné. Pochopil, že moc naslouchal jednotlivcům… |
Naše zkušenosti
|