Obchodní dovednosti II

Cíl: Komplexní zvládnutí obchodního jednání s důrazem na krizové body a dotahování obchodního jednání do konce, vyjednávání o ceně.

Témata školení:

  • Komunikační strategie při obchodním jednání (neurolingvistické programování, parafráze, zrcadlení, strategie WIN-WIN, techniky aktivního naslouchání, pozitivní programování)
  • Sebeprosazení při práci s klientem
  • Komplikované situace obchodního jednání („vyladění“ se na klienta, situace, kdy si „nesedneme“, námitky, nezájem, překračování hranic, “trapasy”,…)
  • Krizové body obchodního jednání (odmlčení se, iracionální chování klienta, agresivní chování a pasivní formy agrese…)
  • Změna situace a reakce na ni (flexibilita obchodního jednání)
  • Uzavření obchodu a dotahování obchodních případů
  • Poprodejní péče o klienta
Mám zájem

Napište nám