Archiv aktualit

16. 10. 2017

Hledáme posilu do týmu

Rozšiřujeme náš tým konzultantů o nového juniora – studenta psychologie 2. ročníku. Více informací najdete v přiloženém inzerátu.

 
hrabáč zoo 23. 9. 2017

Také se jako HR útvar zanedbáváte?

Co si objednat naše školení Personalistika v ZOO, kde si užijete rozšíření Vašich dovedností personalisty. Tentokrát s roztomilými sparing partnery, prostřednictvím kterých tvůrčím způsobem obohatíte své hodnotitelské dovednosti. Účastníci posledního běhu si to užili.

 
8. 8. 2017

Přemýšlíte o zavedení mentoringu?

Pomůžeme Vám s vyškolením a přípravou mentorů pro jejich novou roli. V průběhu jara a léta jsme realizovali sérii školení pro mentory jak z oblasti IT, tak i obchodu.

 
23. 7. 2017

Jak na hodnotící pohovory

Vnímáte hodnotící pohovory jako formalitu? Umíme Vám pomoci s jejich zavedením nebo “refreshem” tak, aby fungovaly jako efektivní motivační nástroj. Naposled jsme tento projekt realizovali pro nového klienta z oblasti leasingu.

 
27. 6. 2017

Máte přetížené klíčové manažery?

Umíme pomoci s nadměrnou zátěží s využitím tréninku, koučování, metod time-managementu nebo jen prostým nasloucháním. V současné době pracujeme s jedním z top manažerů našeho klienta, na kterém závisí životně důležitý projekt jeho zaměstnavatele.

 
5. 6. 2017

Vernisáž za zvuku shakuhachi

Minulý týden jsme v našich nových prostorách ve Šlejnické ulici a v kruhu našich klientů a příznivců představili fotografie Petra Vápeníka. To vše v “doprovodu” dobrého jídla a vína za zvuků japonské flétny shakuhachi v podání našeho IT experta Petra Ogurka.

 
23. 5. 2017

I zkušení obchodníci se mohou zlepšovat. Jak na to?

Zkušený obchodník si vždycky myslí, že je dokonalý a umí všechno. Pravdou je, že toho umí hodně. Development centra pomohou zjistit, kde jsou jejich silné stránky i slabiny. Tento postup pomůže zkušené obchodníky přesvědčit, že rozvoj potřebují. V současné době realizujeme program školení, který je individualizovaný a zaměřený přesně na cíl našeho klienta.

 
4. 5. 2017

Také si myslíte, že by Váš management mohl lépe vést?

Náš nový klient z oblasti výroby objednal školení na klíč pro své manažery. V létě budeme pokračovat….
A jak je na tom Váš management?

 
29. 3. 2017

Klienti oceňují praktickou využitelnost našich kurzů

Realizujeme běh vzdělávání pro manažery firmy zaměřené na zdravotnictví. Manažeři – špičkoví specialisté ve svých oborech – získávají na našich kurzech inspiraci a trénink pro roli nadřízeného.

 
15. 3. 2017

Pomáháme implementovat program mentoringu

S naším novým klientem intenzivně spolupracujeme na zavádění programu mentoringu. Mentoři už prošli Development centry a absolvovali zpětnou vazbu. Navazují školení s tématy, která vzešla z DC a plně respektují individuální potřeby.

 
3. 3. 2017

Stmelujeme týmy

Pro našeho klienta z oblasti IT realizujeme projekt na podporu dobré atmosféry v týmu a stabilizace zaměstnanců metodou cirkulární týmové intervence. Metoda spojuje principy a techniky, které se nám v praxi při řešení týmových vztahů osvědčily.

 
12. 1. 2017

Školíme management ve zdravotnictví

Pro našeho dlouholetého klienta jsme připravili sérii školení pro liniový management. V nejbližších měsících budeme intenzivně pracovat na tématech manažerských dovedností, projektového řízení a vedení hodnotících pohovorů.

 
23. 12. 2016

Šťastné a veselé!

Děkujeme Vám za spolupráci v uplynulém roce a přejeme krásné svátky a úšpěšný start do roku 2017.

PF 2017

(Letos jsme se rozhodli posílat přání elektronicky. Ušetřenou částkou sponzorujeme mangustu trpasličí v pražské ZOO.)

 
21. 12. 2016

Originální “Personalistika v ZOO” neztrácí na oblíbenosti ani za zimního počasí!

Tentokrát v teambuildingovém provedení, netradičně v prosinci a pro uzavřenou skupinu klienta z oblasti FMCG.
(Více o projektu zde.)

 
9. 12. 2016

Zkoumáme “firemní štěstí”

U našeho nového klienta z oblasti automobilového průmyslu probíhá šetření na téma “employee engagement”.
(Více o employee engagement pod naší taktovkou zde.)

 
28. 11. 2016

Podpora pro odcházející zaměstnance

Už 12.rokem realizujeme outplacement pro našeho klienta z oblasti bankovnictví. Poskytujeme individuální konzultace i skupinová školení po celé ČR.

 
18. 11. 2016

Pomáháme Vám nastavit personální procesy

Pro našeho dlouhodobého klienta připravujeme projekt kariérního plánování a stabilizace zaměstnanců.

 
24. 10. 2016

Rádi vzděláváme koncepčně a cíleně

V současnosti zahajujeme další z našich dlouhodobých vzdělávacích projektů. Tentokrát pro klienta z oblasti logistiky. V současnosti probíhají Development Centra. Navážeme individualizovanými rozvojovými plány a na míru šitými kurzy.

 
20. 7. 2016

Pomáháme vybírat TOP management

Pro výběr toho pravého ředitele jsme pro Vás zorganizovali dvě individuální Assessment centra. Výhodou bylo, že se kandidáti navzájem neviděli a zachovala se tak důvěrnost výběru. Prověřili jsme všechna důležitá kritéria.

 
20. 6. 2016

Od podzimu v nových prostorách!

Měníme “dvojku” za “šestku”. Sídlo společnosti již brzy na nové adrese: Lužická 19, Praha 2 a po létě se s námi budete potkávat v našich nově zrekonstruovaných prostorách na Praze 6 – u metra Dejvická.
 
1. 6. 2016

8-5-3 Premium Pro – pro náročné klienty

Pro dva naše klienty z oblasti IT realizujeme komplexní rozvojový program. Ten se soustředí na detailní diagnostiku vzdělávacích potřeb s využitím DC, na míru ušitá školení a podporu implementace naučeného do praxe. Více se o tomto přístupu můžete dozvědět tady.

 
12. 5. 2016

Jsme Vaším spolehlivým průvodcem při nastavování personálních procesů

Pro našeho nového klienta jsme na míru vytvořili metodiku vzdělávání. Metodika obsahuje klíčové principy využívání, vzdělávací projekty různých druhů, způsoby implementace, argumenty pro interní marketink programu i postupy evidence vzdělávání a evaluace.

 
10. 5. 2016

Naše nejnovější publikace konečně na pultech knihkupectví!

V těchto dnech nám ve vydavatelství Grada vyšla naše nová knížka – Kvalitativní diagnostika v oblasti lidských zdrojů. Kniha prezentuje principy a postupy nesčetněkrát ověřené praxí. Současně pro ně hledá a i úspěšně nachází vysvětlení v tradičních poznatcích sociální psychologie a psychologie osobnosti. Mnohé dokládá argumenty vycházející ze studií moderní psychologie práce a personalistiky. Kniha má výborné posudky renomovaných recenzentů.

 
30. 4. 2016

Pomáháme Vám nastavovat personální procesy na vysoce profesionální úrovni

Pro státní instituci vytváříme metodiku vzdělávacího procesu. A jak jste si už u nás zvykli, i tentokrát přesně na míru!

 
19. 4. 2016

Spolupráce se samosprávami obcí pokračuje

Opět spolupracujeme na výběru ředitele školy. Samosprávy si cení, když s naší podporou mohou kandidáti na ředitele ukázat, jací jsou – po stránce manažerských a komunikačních dovedností, organizace času a pojetí funkce ředitele školy.

 
12. 4. 2016

Kurz “Úvod do interkulturní vnímavosti” – NOVĚ AKREDITOVÁN

Díky tomu, že máme v našem týmu odborníka na interkulturní komunikaci, dokážeme pružně reagovat na aktuální problémy současnosti. Nově jsme na náš vzdělávací program o interkulturní vnímavosti získali akreditaci od MPSV a MŠMT.

 
28. 3. 2016

Tres consulting – Váš ověřený partner pro oblast outplacementu

Pro nového klienta z oblasti telekomunikací jsme úspěšně zrealizovali konzultace v oblasti outplacementu. Klient oceňoval především profesionalitu a dobrý efekt. (Referenci rádi poskytneme na vyžádání).

 
15. 3. 2016

Popularita Triangulace roste!

Kurz autorsky originální metody Triangulace se stal našim nejvíc navštěvovaným otevřeným kurzem. Metodu jsme vyvinuli pro zkušené recruitery jako výběrovou metodu obohacenou o prvky Assessment Center, expertního pozorování a pokročilejších metod dotazování. Pro velký úspěch teď připravujeme několik realizací coby uzavřené kurzy pro naše klienty.

 
1. 3. 2016

Dáváme si pečlivě záležet na dotahování projektů

Náš rozsáhlý projekt na téma Employee Engagement, do kterého se zapojily více, než 2 desítky českých firem úspěšně pokračuje. V této fázi se podíváme, jak se firmám daří výstupy z průzkumu a workshopů implementovat. Jedná se o aktivitu, která je pro zvyšování Engagementu klíčová. Známe úskalí zavádění změn a podporujeme klienty v jejich zvládání.

 
15. 2. 2016

Vydání naši knihy se blíží!

Ve vydavatelství Grada se finalizují poslední úpravy naší knihy o diagnostice v personalistice.

 
18. 1. 2016

Klienti profitují z dlouhodobé spolupráce s naší firmou

Ceníme si našich dlouhodobých klientů, protože jako profesionálové v oblasti strategických personálních projektů známe výhody koncepčního vzdělávání. Jsme rádi, že tyto výhody znají i naši klienti. Naposled jsme pro naše dlouholeté klienty z oblasti pojišťovnictví a finančnictví školili prezentační dovednosti a koučovali je.

 
5. 1. 2016

Nový klient v oblasti gastronomie

Že mezi naše klienty patří lídři na trhu v oblasti pojišťovnictví a bankovnictví, jste si již zvykli. Tentokrát jsme úspěšně zabrousili do jiných vod a realizovali jsme manažerský koučink pro klienta z oblasti gastronomie.

 
21. 12. 2015

Šťastné a veselé (letos trochu jinak)

Každoročně Vám touto dobou děkujeme za spolupráci v uplynulém roce a přejeme hodně úspěchů do roku nadcházejícího. Letos jsme se rozhodli neposílat Vám přání papírové, ale elektronické. Za ušetřenou částku jsme podpořili pekari páskovaná (taková milá prasátka) v pražské ZOO.

 
17. 12. 2015

Věnujeme se Vám individuálně

Pro naše klienty jsme poslední dobou realizovali několik intenzivních  individuálních koučinků obohacených podle potřeby o prvky tréninku nebo odborné konzultace.

 
12. 12. 2015

Jarní otevřené kurzy

Na konec zimy a začátek jara jsme pro vás připravili tyto otevřené kurzy:

Tvořivá síla podvědomí - naše novinka – pro ty, kteří chtějí rozšířit hranice svého vnímání a lépe využívat svůj vlastní potenciál. Kurz Vám pomůže zvládat běžné i vypjaté situace s větším klidem a nadhledem.
(termín: 24. 2. 2015)

Kdo vchází do dveří - velmi oblíbený kurz pro personalisty, kteří chtějí zlepšit své hodnotitelské dovednosti.
(termín: 10.3. 2015)

Zpětná vazba – přijďte si vyzkoušet, jak poskytnut zpětnou vazbu, která pomůže pracovní pohodě i pracovní výkonnosti týmu.
(termín: 17. 3. 2015)

Kousek Pavla – naše novinka – pro ty, kteří si chtějí zlepšit své lektorské dovednosti a zajistit, aby si z kurzů všichni odnesli to, co vy chcete.
(termín: 19.3. 2015)

 
3. 12. 2015

Podporujeme efektivní fungování týmu

Pro našeho klienta, firmu z oblasti strojírenství, jsme úspěšně zrealizovali Cirkulární týmovou intervenci s cílem podpořit dobré vztahy, pročistit atmosféru a urovnat konflikty. Ředitel společnosti ocenil, že intervence přinesla změnu.

 
6. 11. 2015

Úspěšně jsme vytvořili normu pro Employee Engagement

Za podpory Magistrátu hlavního města Prahy jsme úspěšně pomohli zmapovat firemní štěstí zaměstnanců u více než dvou desítek českých firem. Pro Vás to znamená možnost porovnat, jak jsou na tom s pocitem štěstí, spokojenosti a firemní loajality Vaši zaměstnanci, ve srovnání s přibližně 2000 zaměstnanců jiných společností. Více si můžete přečíst v článku, který napsal náš kolega David Hanuš v časopise Manažerské dovednosti.

 
8. 10. 2015

Gratulujeme

Těšíme se z úspěchů našich kolegů a gratulujeme jim k získání titulů v oboru psychologie na FFUK: Vráťovi Simonovi blahopřejeme k titulu magistr, Míše Teuchnerové a Veronice Jiráskové k titulu bakalář.
 
9. 9. 2015

Do svého týmu hledáme juniora/juniorku

Hledáme do svého týmu studenty 2. ročníku, obor psychologie – hodnotitelé do AC/DC, sparing partnery v rámci školení, … CV s informací o znalosti AJ, prosím zasílejte na info@tresconsulting.cz (podrobné informace ZDE)

 
5. 8. 2015

Posila do týmu

Náš tým konzultantů rozšířila Veronika. Věříme, že bude pro Vás přínosem a přejeme jí, aby se jí u nás líbilo.

 
2. 7. 2015

Zjistíme hodnotu “firemního štěstí” ve Vaší společnosti

Za podpory Magistrátu hl. m. Prahy v rámci projektu Inovační vouchery v Praze – výzva 2014 a ve spolupráci s ČZU v Praze, Vám nabízíme příležitost, zdarma stanovit hodnotu Employee Engagement , tedy „firemního štěstí“ ve Vaší společnosti.

Zjistíte, jak si stojí Vaši zaměstnanci v porovnání se zaměstnanci ostatních zkoumaných firem. Čím vyšší hodnoty, tím lepší výkon a výsledky, větší stabilita firmy, menší fluktuace a nemocnost.

Tento průzkum bude probíhat formou E-dotazníků v průběhu června až srpna 2015.

Další informace najdete zde.

 
4. 6. 2015

Za podpory Magistrátu hl. m. Prahy rozvíjíme spolupráci s univerzitami

Magistrát hlavního města Prahy se nás rozhodl podpořit dotací v rámci projektu Inovační vouchery v Praze – výzva 2014. Ve spolupráci s PEF ČZU pracujeme na projektu mapování firemního štěstí zaměstnanců, jehož průběžné zvyšování do značné míry souvisí s produktivitou firmy, snižováním fluktuace zaměstnanců a jejich nemocností.

Inovační vouchery

 
4. 6. 2015

Z otevřených kurzů

Ze vzkazů našich účastníků kurzu Zpětné vazby: „Profesionálně vedený kurz
přínosný pro praktickou aplikaci….“, „Uvědomila jsem si jak to dělat
lépe….“, „Velmi povedený seminář, ani chvíli jsem se nenudila…“.

 
6. 5. 2015

Jak se řídily lidské zdroje před 70 lety

Naši kolegové – Hanka a Honza si zahráli na reportéry a detektivy v jednom a vydali se po stopách zrodu moderního řízení HR v Čechách a na Moravě. Důkladně se “prokousávali” archy baťovských závodů ve Zlíně a svědectví o tom nejzajímavějším najdete v článku: Na návštěvě u Bati aneb počátky AC v Čechách.

 
9. 4. 2015

Tři mušketýři: typologie, motivace a vedení týmu

Novinka

Po inovativních přístupech určených pro personalisty pro Vás Tres consulting tentokrát přináší originální kurz určený manažerům. Pojďte se podívat na svůj tým novýma očima – tak, jak vnímáme romantické hrdiny. Nechte své podřízené najít své mušketýrské já. Ukážeme Vám, jak přistupovat ke každému z nich podle typologie čtyř mušketýrů. Kurz vede zkušený lektor Jan Gruber (18 let zkušeností, 8000 spokojených účastníků) s duší opravdového romantického hrdiny (jezdí na koni, střílí z luku a šermuje).

 
9. 4. 2015

Vypsali jsme pro Vás nové termíny otevřených kurzů

Tři mušketýři - NOVINKA
Typologie, motivace a vedení týmu.
Podívejte se na svůj tým novýma očima; tak, jak vnímáme romantické hrdiny, kteří jsou připraveni bez váhání nasadit vše, co mají, aby dosáhli úspěchu.
Termín: 12. 5. 2015

Zpětná vazba
Řekni, co si myslíš, a dosáhni, čeho chceš.
Dobré poskytnutí zpětné vazby mezi lidmi pomůže pracovní pohodě i pracovní výkonnosti týmu.
Termín: 19. 5. 2015

Sebe – motivace - NOVINKA
Jak pracovat a žít, aby nás to bavilo?
Inspirace a praktické návody, které vám pomohou dosáhnout lepších výsledků.
Termín: 28. 5. 2015

Personalistika v ZOO
Po návštěvě ZOO s námi se budete dívat na lidi v pracovních situacích novýma očima. Dokážete se orientovat v chování a jednání tak, jako nikdy předtím.
Velmi oblíbený kurz určený pro personalisty i manažery.
Termín: 9. 6. 2015

 
7. 4. 2015

Do svého týmu hledáme juniora/juniorku

Hledáme do svého týmu studenty 2. a 3. ročníku, obor psychologie – hodnotitelé do AC/DC, sparing partnery v rámci školení, … CV, prosím, zasílejte na info@tresconsulting.cz do 22.4.2015 (podrobné informace ZDE)

 
3. 2. 2015

Vzkazy účastníků našich školení

Pro tým specialistů z oblasti výroby jsme realizovali 2denní kurz, který spojoval trénink zvládání náročných komunikačních situací a práci se stresem. Přikládáme vzkazy od účastníků:

“Rozhodně lze vše, co se tady dozvíte, využít v reálném životě.”

“Užite si školenie a vnímajte cvičenia.” 

“Nebáť sa a užiť si to. Vo finále sa dostaví výsledok.” 

 
22. 1. 2015

Specializujeme se na zdravotnické týmy

Již pátým rokem školíme týmy z řad zdravotnických zařízení. Tentokrát na téma zvládání náročných situací v roli recepční. Spokojené úsměvy účastnic kurzu jsou pro nás tou nejlepší referencí! foto 1, foto 2.

 
27. 12. 2014

Hodnotící pohovory pro manažery

Manažery z oblasti zdravotnictví momentálně školíme v implementaci a realizaci hodnotících pohovorů.

 
27. 12. 2014

50 DC za poslední dva měsíce

Pro našeho klienta z oblasti pojišťovnictví jsme zrealizovali v průběhu března a dubna řadu Development Center pro manažery obchodu. Minulý týden jsme projekt s pozitivními ohlasy ze strany klienta uzavřeli.

 
25. 12. 2014

Podzimní otevřené kurzy

Na září jsme pro vás připravili dva otevřené kurzy:

Tvořivá síla podvědomí – naše novinka – pro ty, kteří chtějí rozšířit hranice svého vnímání a lépe využívat svůj vlastní potenciál.
(termín: 23. 9. 2014)

Personalistika v ZOO – zveme vás na trénink pozorování a hodnocení pro všechny, kdo chtějí rozumět lidskému chování.
(termín 30. 9. 2014)

 
25. 12. 2014

Listopadové otevřené kurzy

V listopadu se na vás těšíme na těchto otevřených kurzech:

Outplacement – pro ty, kteří chtějí zvládnout snižování stavu zaměstnanců jako profesionál a ve zdraví.
(termín: 11. 11. 2014)

Strategická motivace zaměstnanců – pro ty, kteří chtějí porozumět individuálním motivačním preferencím lidí ve svém týmu a obeznámit se s nástroji hodnocení a pomocí  nich efektivně řídit výkon svých lidí.
(termín: 25. 11. 2014)

Triangulace – pro ty, kteří chtějí obohatit výběrové pohovory o nové metody, kterými by zjistili maximum informací a zvýšili jistotu správné volby.
(termín: 27. 11. 2014)

 
25. 12. 2014

Vytváříme pro Vás interní AC/DC

Pro našeho dlouholetého klienta z oblasti finančnictví jsme vytvořili nové techniky pro jeho interní AC/DC. Aktualizovali jsme tak metodiku, kterou jsme pro něj dříve vytvořili, která mu dobře funguje a přináší mu prospěch.

 
Displeased secretary standing outside the office with her personal things 23. 12. 2014

Outplacement (kurz pro personalisty)

Termín: dle dohody

 Jste personalistou/personalistkou a čeká Vás spolupráce s managementem společnosti v rámci propouštění zaměstnanců? Rád byste si osvojil/rozšířil své dovednosti a poznatky ohledně toho, jak tento proces nastavit, co dělat a co nedělat, jaké krizové a náročné situace Vás čekají a jak je řešit? Přijďte!

Přihlásit se můžete e-mailem na info@tresconsulting.cz nebo na čísle + 420 732 159 734.

Bližší informace (PDF)

 
23. 12. 2014

Personalistika v ZOO

Pro velký úspěch jsme na podzim realizovali Váš oblíbený kurz Personalistika v ZOO hned dvakrát.

 
21. 12. 2014

Pomáháme Vám stát se lepšími hodnotiteli

Pro našeho dlouholetého klienta z oblasti finančnictví jsme realizovali kurzy v hodnotitelských a moderátorskych dovednostech pro realizaci interních Development Center.

 
interni-klient 20. 12. 2014

Náročné komunikační situace

Termín: dle dohody

 Máte pocit, že by bylo příjemné se s některými interními klienty/manažery domlouvat snadněji? Máte sice s interním klientem dobrý kontakt, ale o konkrétní potřebě od něj nemůžete získat relevantní data? Cítíte někdy „ostny“ už před začátkem spolupráce? Přijďte!

Přihlásit se můžete e-mailem na info@tresconsulting.cz nebo na čísle + 420 732 159 734.

Bližší informace (PDF)

 
18. 12. 2014

K Vašemu rozvoji přistupujeme kreativně

Pro interní trenéry našeho klienta z oblasti bankovnictví jsme připravili netradiční workshop s využitím metaforické analýzy při řešení problémů.

 
P1010239 16. 12. 2014

Děkujeme za spolupráci a přejeme krásné svátky!

PF 2015

 
14. 12. 2014

Naše nová publikace

Také nevíte, v čem zaměstnance ve vaší společnosti rozvíjet? Prošli si už emočním managementem, koučováním, change managementem i házením diskem? Nehledejte v rámci vzdělávání „třešinky na dortu“. Zaměřte se na poznání skutečných potřeb Vašich zaměstnanců. Možná budete velmi překvapeni, co vlastně neumí. Tak jako naše konzultantka – Hanka Kyrianová, která o tom dokonce „musela“ napsat článek do HR fora.

 
14. 12. 2014

Sociologické průzkumy na míru

V lednu jsme pro našeho klienta realizovali dva sociologické průzkumy na míru. Jak už bývá naším dobrým zvykem, všechno bylo připravené podle specifických potřeb klienta – od dotazníků, proškolení tazatelů až po zpracování výstupů.

 
7. 12. 2014

Nově máme v našem týmu odborníka na “firemní štěstí”

Od září spolupracujeme s expertem na problematiku “Employee engagement” – Michalem Slavíčkem, který je v ČR jedním z mála konzultantů, kteří prošli výcvikem u společnosti GALLUP a získali certifikát Engagement master practitioner.

 
5. 12. 2014

Podporujeme jistotu Vaší dobré volby

Pro našeho slovenského klienta z oblasti obchodu jsme zrealizovali AC na pozici obchodního manažera.

 
4. 12. 2014

Pracujeme na zlepšení atmosféry na Vašem pracovišti

Pro dva z našich klientů jsme na podzim realizovali Cirkulární týmovou intervenci s cílem podpořit dobré vztahy, pročistit atmosféru a urovnat konflikty.

 
businessman 3. 12. 2014

Kdo vchází do dveří?

Termín: dle dohody

 Chcete zvýšit efektivitu výběru: správný člověk – správné místo? Chcete se naučit efektivně pracovat s výběrovými kritérii a jak se vyvarovat hodnotitelských chyb? Přijďte!

Přihlásit se můžete e-mailem na info@tresconsulting.cz nebo na čísle + 420 732 159 734.

Bližší informace (PDF)

 
presentation 3. 12. 2014

Kousek Pavla

Termín: dle dohody

 Kousek Pavla je intenzivní seminář o lektorských dovednostech. Na programu jsou možnosti práce se skupinou a pozorností účastníků, metody tréninku a způsoby jak skupinu zaujmout. A hlavně jak zajistit, aby si z kurzů všichni odnesli to, co chcete. Pavel je profík, který všechno tohle zvládne. Přijďte si taky pro kousek Pavla!

Přihlásit se můžete e-mailem na info@tresconsulting.cz nebo na čísle + 420 732 159 734.

Bližší informace (PDF)

 
školení personalistů 24. 12. 2013

Personalistika v ZOO

Ani my, ani naši klienti jsme se nenechali odradit nevlídným počasím od netradičního školení „Personalistika v ZOO“. Díky péči naši konzultantky Katky, která nás průběžně posilovala koláčky a teplým čajem a zaujatí poutavým interaktivním výkladem školitele Honzy, jsme se obeznamovali, jak expertně posuzovat kandidáty, jak zacházet s vlastním „šestým smyslem“ během výběru tak, aby nám sloužil, ale nesvedl nás na scestí a mnoho, mnoho dalšího.

 
24. 12. 2013

V rozvoji obchodníků jsme silně orientováni na cíl!

Úspěšně jsme zrealizovali ucelený cyklus vzdělávání pro obchodníky a manažery obchodních skupin u klienta z oblasti finančnictví. Nejdříve jsme v tréninkově orientovaném DC odkryli jejich silné a rozvojové stránky. Na výstupy z DC navázala školení podle potřeb zjištěných v DC. Aplikaci natrénovaného jsme si spolu s účastníky ověřili náslechy v terénu a to, co ještě chtělo „dopilovat“ jsme dotáhli v závěrečném k tomu určeném workshopu. Školení s námi jsou komplexní a účinná!

 
24. 12. 2013

Nové reference od spokojených klientů

V části Outplacement nově najdete reference od účastníků našich outplacementových seminářů.

 
14. 12. 2013

Publikujeme

Kolegové Hanka Kyrianová a Honza Gruber napsali pro HRforum článek o naší novince v oblasti rozvoje týmů – Cirkulární týmové intervenci.

 
12. 12. 2013

Naši klienti se k nám opakovaně vracejí!

Zrealizovali jsme sérii DC pro management našeho klienta z oblasti finančnictví. Jeho důvěře se těšíme už pátým rokem.

 
12. 12. 2013

8-5-3 Premium Pro přichází

Aktuálně pro Vás finalizujeme novinku v oblasti rozvoje týmů manažerů a obchodníků. Sledujte naše stránky, brzo Vám ji představíme.

 
development-centrum 12. 12. 2013

Foto jako důkaz!

Váš manažerský potenciál prověříme hravě a s úsměvem. Kolegyně Saša a Hanka v průběhu jedné z technik na Development Centru.