Školení osobního managementu

Time management

Cíl: Zvýšení pracovní efektivity a psychické odolnosti na základě podpory plánování a proaktivního přístupu s ohledem na osobní cíle a individuální křivku výkonnosti.

Témata kurzu:

  • Analýza činností (priority, načasování, časové dotace)
  • Identifikace problematických postupů (odkládání úkolů, nerespektování priorit, „přeskakování“ mezi úkoly, časové ztráty u triviálních úkolů,…)
  • Individuální křivka výkonnosti
  • Plánování a proaktivní přístup k organizaci času
  • Prevence stresu a syndromu vyhoření
  • „Work-life balance“

Zvládání stresu a duševní hygiena

Cíl: Trénink konkrétních relaxačních technik sloužících k pozitivnímu ovlivnění vlastního podvědomí a těla, se zaměřením na odolnost proti trémě, zbavení stresu, rozvoj duševní pohody, pozitivního náhledu na svět a prevenci syndromu vyhoření.

Témata kurzu:

  • Identifikace vlastní úrovně stresu/míry vyhoření
  • Zátěžový profesiogram
  • Druhy stresu a jejich zvládání
  • Konstrukce individuálních návodů pro zvládání pracovního stresu
  • Posílení osobní kompetence klienta ke zvládání pracovního stresu
  • Rychlé načerpání sil
  • Autoregulační a relaxační techniky (Autogenní trénink, Jacobsonova progresivní svalová relaxace, autosugesce)
  • Zásady správné životosprávy a duševní hygieny
  • Diagnostika příznaků vyhoření v oblasti profesní, somatické, emocionální a sociální
  • Prevence syndromu vyhoření