Kurzy pro zaměstnance fitcenter

Zvládání problémového klienta v recepci fitcentra

Cíl: V každém fitcentru se občas děje/stane něco, s čím může být některý z klientů nespokojený. Nejpravděpodobnější místo, kde si bude osobně nebo telefonicky stěžovat, je recepce. Pracovníci recepce musí odbavit příchozí klienty a zároveň zvládnout případného stěžovatele tak, aby se uklidnil a v nejlepším případě stav přijal/pochopil, nebo v horším případě alespoň nestrhl ke kritice i další příchozí klienty, případně aby ho fitcentrum neztratilo jako klienta. Cílem kurzu je pomoci pracovníkům recepce tyto situace zvládnout a zachovat si příjemný přístup pro další příchozí a možná i nazlobené klienty.

Témata školení:

  • Pořadí práce s jednotlivými klienty
  • Priority mezi telefonem a osobním kontaktem
  • Příprava na větší obrat lidí v určitých hodinách
  • Příprava na stav, který nejspíš vyvolá negativní reakce
  • Techniky zvládání rozzlobeného klienta
  • Techniky zvládání skupiny rozzlobených klientů
  • Techniky zvládání klienta, který dělá nátlak a vymáhá splnění požadavku, který nemůže z libovolného důvodu získat
  • Aktivní prevence problémových situací – recepce se nespokojí s přijetím reklamace, ale pracuje s její prevencí
  • Podpora zvládání náročných klientů s psychologického hlediska
  • Prevence upadnutí do rutiny a prevence vyhoření

V případě zájmu také se zaměřením na aktivní podporu při získávání nových klientů:

  • Vyjadřování zájmu o klienta
  • Priority a zacházení s časem v práci s potenciálním klientem
  • Základní argumentace pro osobní kontakt
  • Základní argumentace pro telefonický kontakt
  • Pokud není přítomen obchodník

Obchodní dovednosti při získávání nových klientů fitcenter

Cíl: Zvládnutí obchodního jednání s potenciálním klientem fitcentra s důrazem na přesvědčivost, argumentaci a citlivé dotažení obchodu. Kurz je určen pro obchodníky fitcenter.

Témata školení:

  • Komunikační strategie při obchodním jednání
  • Sebeprosazení při práci s klientem
  • Komplikované situace obchodního jednání („vyladění“ se na klienta, situace, kdy si „nesedneme“, námitky, nezájem, překračování hranic, “trapasy”,…)
  • Krizové body obchodního jednání (odmlčení se, iracionální chování klienta, agresivní chování a pasivní formy agrese,…)
  • Změna situace a reakce na ni (flexibilita obchodního jednání)
  • Uzavření obchodu a dotahování obchodních případů
  • Poprodejní péče o klienta